Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Ahad, 29 Disember 2013

Set Kesihatan Shaklee di TTDI Jaya

Adakah anda rasa cepat penat, letih dan tidak bertenaga setiap hari? Lepas waktu tengahari je mata dah mula kuyu dan badan lemah; kalau boleh nak tidur je.Atau pun bila buat kerja berat sikit je dah rasa penat dan perlu masa untuk berehat. Malah kalau ada keperluan nak kena berjalan lebih atau naik tangga anda rasa penat. Bagaimana pula dengan tahap kesihatan anda? Adakah kerap dan mudah jatuh sakit? Setiap 1-2 bulan mesti demam, batuk dan selsema atau tiap-tiap bulan gerenti ambil cuti sakit/mc sehingga ganggu prestasi kerja anda.Sudah tentu bila sakit, kos perubatan pun banyak bukan?

Pernah anda cuba buat sesuatu untuk memperbaiki keadaan anda? Kita mampu membuat sesuatu especially untuk meningkatkan taraf kesihatan kita. Bak kata orang..Prevention is Better Than Cure. Dengan pengambilan supplement, kita boleh menjaga dan memperbaiki tahap kesihatan kita. Pengambilan makanan seimbang sahaja tidak mampu menjanjikan kesihatan yang baik kerana makanan sekarang banyak yang diproses dan mengandungi bahan kimia yang mengurangkan nutrisi semulajadi makanan tersebut seperti sayur, buah, makanan laut dan sebagainya. Tambahan lagi terdapat faktor luaran yang turut mempengaruhi tahap kesihatan kita seperti pencemaran udara, pencemaran air, budaya/ tabiat hidup yabg tidak sihat atau tidak aktif. Dan juga bagaimana anda pasti yang makanan yang diambil mengikut keperluan kalori atau piramid makanan yang sepatutnya??

Sebab itulah saya mengambil set kesihatan Shaklee setiap hari. Dan yang penting saya nampak kesannya dan saya rasa lebih sihat dan bertenaga setiap hari walaupon saya tak kerap bersenaman.Bersenaman masih penting sebab ia membolehkan kita membakar kalori dan mengeluarkan peluh dan toksin.Saya pon tidak mudah letih selepas tengahari..masih bertenaga hingga malam..dan tidak rasa mengantuk dan tidak perlu tidur waktu siang hari. Jadi waktu siang tu saya memang optimum buat kerja dengan pelbagai aktiviti. Alhamdullilah jarang demam, batuk dan selsema.Kalau sakit pon 1-2 hari dah baik..malah MC cuti sakit pon tak ambil this year.

Jadi saya syorkan anda dan keluarga untuk mengambil set kesihatan Shaklee. Harga murah berpatutan. Orang kata Shaklee mahal..tapi saya tak bersetuju kerana compared to other brands Shaklee berbaloi dan berpatutan dengan quality. Seperti yang Shaklee kata Always Work,Always Safe and Always Green.Shaklee dah spend berjuta dollar untuk pembangunan & penyelidikan produk-produknya thats why ramai pengguna setia Shaklee sehingga ia mampu bertahan lama lebih 50 tahun.

Apa kebaikan set kesihatan Shaklee ni?

Vitalea with iron: mengandungi nutrisi lengkap dan penting untuk kesihatan badan; mengandungi 120 tablet utk supply 2 bulan

Sustained released Vit C: tingkatkan imunisasi badan, mengalakkan penghasilan kolagen untuk kulit cantik, mencegah penyakit seperti selsema, anti-oksidan; mengandungi 180 tablet utk supply 6 bulan

Vit B complex : untuk kesihatan mata dan kulit, memberi tenaga dan menyokong matabolisme, mengurangkan stress, menyokong sistem saraf; mengandungi 120 tablet utk supply 4 bulan

Semua set ini mampu tahan dari 2 sehingga 6 bulan.

Sesuai untuk penggunaan semua orang dewasa termasuk ibu mengandung, berpantang dan ibu menyusu badan.

Hubungi saya di 0122955360 untuk pembelian. Anda boleh sms atau whatsapp. Kos penghantaran melalui pos adalah RM6 bagi semenanjung malaysia. COD di kawasan berhampiran TTDI Jaya dan Sek.13 Shah Alam. COD di Gombak dan Taman Melawati pada hari minggu.

Start a healthier life now!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan