Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Ahad, 8 Disember 2013

Set Kecantikan Kulit Shaklee bagi Untuk mengatasi masalah Jerawat

Skin Beauty Set Basic yang terdiri daripada ESP and Vitamin E memang disyorkan oleh saya. Kenapa? Sebab ianya efektif untuk mengurangkan masalah kulit berjerawat. Saya sendiri mengambilnya setiap hari dan memang kulit lembut dan tiada lagi jerawat besar-besar kemerahan yang memedihkan :) Malahan seorang client lelaki baru-baru ni pon bersetuju dan gembira dengan hasil positif selepas mengambil basic set ni kurang dari sebulan. Baguskan?

Sekarang saya cadangkan dia ambil tambahan Vitamin C pula untuk merangsangkan lagi pembaharuan sel kulit dan untuk mencerahkan lagi kesan/ parut jerawat. Boleh tambah vitamin untuk kulit lain bila dah ada bajet lebih.;)

Siapa-siapa yang nak menghilangkan jerawat tu boleh cuba set ini atau kombinasi vitamin set lain mengikut keperluan dan bajet. COD di Shah Alam. Area Gombak dan Taman Melawati pada hari minggu sahaja.

Set ini mampu bertahan lama ( ESP 1-2 bulan, Vit E 4 bulan) jadi memang cost effective. Kurang dari sebulan dah nampak hasil positif.Tak perlu nak spend mahal untuk treatment di salon/spa yang mencecah ribuan ringgit. Set Vitamin Shaklee efektif, selamat dan semulajadi. Rawatan kecantikan yang bermula dari dalam badan.

Hubungi saya sekarang!

1 ulasan:

  1. wah menarik.. nak cuba la :) hehe sendiri pun tak try lagi vit E..

    BalasPadam