Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Isnin, 23 Disember 2013

Set Kesihatan Shaklee untuk Seisi Keluarga

Lagi seminggu dah nak masuk 2014!

Jadi apa pencapaian anda dalam 2013?? Jika semuanya tercapai, tahniah diucapkan. Berapa ramai yang membuat target untuk memperbaiki taraf kesihatan diri setiap tahun? Mungkin tak ramai termasuklah saya.

Pernah saya buat target untuk menguruskan badan tahun ini tapi tak berapa berjaya ;)
Tapi saya berjaya kurangkan berat badan lepas pantang compared to masa mengandungkan anak ketiga. Boleh dibanggakan jugak lah :)

Terima kasih pada Shaklee supplement set saya berjaya mengurangkan dan maintain berat badan selepas bersalin. Malah tahap kesihatan dan kecergasan juga bertambah baik selepas penggunaan vitamin Shaklee.Jarang jatuh sakit seperti demam, selsema. Kulit pon saya notis lebih sihat and rambut kembali lebat sihat lepas pengambilan set vitamin Shaklee.

Apa kata anda includekan faktor kesihatan juga dalam azam baru 2014 nanti? Penting tau because usia bertambah dan faktor luaran seperti environment, budaya, tabiat, lifestyle dan makanan memberi impak dan kesan pada kita. Contohnya kalau badan semakin berat dan besar, untuk 2014 ni kita target untuk turunkan berat badan untuk lebih langsing. Tak perlu dah rasa stress tengok badan fizikal besar dan bermasalah mencari baju. Malah bila berat badan kurang kita rasa lebih ringan dan bertenaga. Furthermore, kalau selama ni ahli keluarga kita kerap sakit dan kurang imunisasi, untuk tahun 2014 ni kita target untuk mempertingkat taraf kesihatan..jadi kuranglah keperluan untuk kos perubatan dan cuti sakit. Contoh lagi satu, tahun 2104 ni mungkin kita dah bersedia untuk menimang cahaya mata baru selepas lama enjoy hidup suami isteri. Betul tak?

Jadi untuk capai target ni kita perlu buat To Do List or Action Plan bagaimana nak pastikan impian 2014 tercapai. Jadi kalau anda plan untuj meningkat taraf kesihatan anda boleh lah berusaha dengan mencuba set vitamin Shaklee. Shaklee ada pelbagai jenis vitamin dan supplement yang membantu untuk memulihkan kesihatan keseluruhan badan. Shaklee dah lama berada di pasaran sebab pengguna setianya ramai. Ramai pengguna Shaklee dapat merasa dan melihat kesan positif selepas pengambilan produk Shaklee. Produk Shaklee always work, natural and safe. Malah mendapat pengiktirafan halal.

Saya adalah pengedar sah barangan Shaklee. Dan saya saya syorkan anda untuk menggunakan Shaklee untuk meningkatkan taraf kesihatan anda dan keluarga. Saya pon pengguna Shaklee sebelum decided untuk menjadi ahli Shaklee.

Sekiranya berminat nak beli atau mencuba produk Shaklee hubungi saya 0122955360 atau hanihai77@yahoo.com. Nak tanya dapatkan info dulu pon boleh. Kalau berminat nak jadi member Shaklee pon boleh.

Saya focus untuk penjualan area Shah Alam, Subang Jaya, Gombak dan Taman Melawati. Tapi saya masih menjual Shaklee untuk kawasan lain-lain melalui pos.

Once beli dengan saya, saya akan update anda dengan promosi terkini Shaklee i.e. harga diskaun di samping memberi khidmat nasihat dengan cara pemakanan.

Tunggu apa lagi let's start 2014 for a healthier you!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan