Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Rabu, 25 Disember 2013

Set Kesuburan Shaklee kini di Shah Alam

Anak adalah pelengkap dan penyeri sebuah keluarga. Malah bila kita dapat baby baru insya
Allah rezeki ibubapa lebih bertambah.

Adakah anda merancang untuk menimang cahaya mata pada tahun 2014 nanti? Jika ya alhamdullilah..saya doakan usaha anda dan pasangan berjaya.

Kalau dah ada niat tu sudah pasti anda bersedia dari semua segi.Menjaga dan membesarkan anak adalah tanggungjawab besar yang diamanatkan Allah kepada kita. Jadi sekiranya anda telah bersedia dari segi kewangan, emosi, fizikal dan ready berkorban masa dan priority anda untuk anak..tahniah saya ucapkan. Now bagaimana nak memastikan tubuh badan kita sedia untuk mendapatkan zuriat?

Shaklee vitamins supplements insya Allah boleh membantu anda dan pasangan dalam ikhtiar ini. Penting untuk persediaan dalaman badan bagi memastikan tubuh kita juga ready untuk persenyawaan sel telur lelaki dan wanita untuk menghasilkan zuriat dan juga membantu proses pembangunan dan perkembangan bayi yang sihat. Tak semua pasangan senang mendapat zuriat..ada yang lama berkahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Rezeki orang berbeza tapi yang penting kena ikhtiar dengan cara betul dan akhirnya bertawakal pada Allah s.w.t.

Set vitamin Shaklee ada pelbagai kombinasi mengikut keperluan anda suami isteri. Banyak testimoni pengguna di luar sana yang berjaya mendapatkan baby selepas penggunaan vitamin Shaklee. Malahan vitamin Shaklee selamat dan semulajadi dan insya Allah always work.

Perhaps kalau ada pengguna Shaklee sana yang boleh tinggalkan komen dan share experience anda untuk rujukan pembaca entry ini amat dialukan :)

Jadi sekiranya anda suami isteri nak tahu lebih lanjut set vitamin yang bersesuaian atau untuk pembelian sila hubungi saya di 0122955360 atau hanihai77@yahoo.com.

Free delivery dan COD untuk area TTDI Jaya Shah Alam dan kawasan sekitarnya. COD area Gombak dan Taman Melawati during weekends.Harga memang special untuk anda.

Jangan tunggu lagi untuk mencapai impian anda! Hidup kita bahagia dan ceria dengan anak-anak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan