Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Khamis, 5 Disember 2013

Set Shaklee yang diperkaya dengan Omega 3

Dalam post sebelum ini banyak telah saya kongsikan mengenai kebaikan Omega 3. Sekarang saya perkenalkan pula pelbagai set Shaklee yang terdiri daripada pelbagai jenis supplement vitamin bersama kombinasi OmegaGuard yang diperlukan oleh badan kita mengikut keperluan kesihatan yang ingin dicapai.

Bulan Disember ini adalah masa yang terbaik untuk merasai kebaikan Omega 3 kerana harganya jauh lebih murah dari biasa.

Omega Guard boleh digabungkan bersama pelbagai jenis set mengikut keperluan kesihatan anda:
- set kurus
- set minda cergas
- set jantung sihat
- set sendi tulang/gout
- set menyusu
- set ibu hamil
- set kulit sihat/mengatasi ekzema
- dan pelbagai lagi

OmegaGuard memberi manfaat Omega 3 kepada semua peringkat umur termasuk ibu mengandung dan menyusu serta bayi dalam kandungan hinggalah kanak-kanak.

Hubungi saya di 0122955360 untuk pembelian sekiranya anda hendak membeli Set OmegaGuard pada harga ahli Shaklee. COD di Shah Alam di kawasan berhampiran TTDI Jaya dan Sek 13. COD di Gombak dan Taman Melawati pada hari minggu.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan