Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Jumaat, 27 Disember 2013

Promosi Disember Shaklee OmegaGuard

Anda pasti dah tahu kepentingan Omega 3 kan? Kalau dulu masa kecil mak saya bagi makan minyak ikan kod Scotts Emulsion..punyalah tak sukanya saya sebab bau hanyir.Even bila saya try cuba bagi anak-anak saya yang berperisa orange pon mereka reject.hahaha
Sejak jadi pengguna Shaklee saya mula mengambil OmegaGuard ni. Nak makan salmon tiap hari atau minggu kurang mampu kerana Omega 3 tinggi dalam ikan-ikan laut dalam. The main reason i decided nak amik Omega 3 because i nak my breastfed baby dapat DHA goodness untuk perkembangan mindanya.Pada masa yang sama dapat juga saya tingkatkan semula minda saya because selepas bersalin dan beranak 3 ni saya jadi mudah lupa..mungkin sebab stress sibuk bekerja rasanya or urat putus masa bersalin hahaha..tu orang tua kata la kan. Omega 3 juga dapat membantu saya untuk mengurangkan berat badan di samping mengelakkan kolesterol; Malaysia ni kan food heaven..macam-macam sedap tapi kena berhati because banyak lemak dan minyak. Semenjak ambil OmegaGuard ni juga saya dapat rasakan sendi-sendi terasa makin sihat. Saya memang banyak bergerak kerana menguruskan anak-anak kecil dan kadang-kandang buat kerja pon dukung baby yang makin tembam..boleh sakit lutut and pinggang kalau lama sangat dukung.Dulu nak duduk bersila atas lantai pon i tak boleh lama..but now alhamdullilah improve banyak. So these are some of my sharings on OmegaGuard.
My friends who are also my clients pon beli OmegaGuard to lower their cholesterol level and to strengthen their heart health.
Shaklee Omega 3 is of highest quality dan sesuai untuk semua. Harga adalah RM136 sebotol.

Untuk pembelian hubungi saya di 0122955360 atau hanihai77@yahoo.com.
COD di TTDI Jaya Shah Alam dan kawasan sekitarnya. COD di Gombak dan Taman Melawati pada hari minggu. Lain-lain tempat melalui pos.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan