Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Selasa, 17 Disember 2013

Set Kurus Shaklee

2014 makin hampir. So setiap tahun pasti kita akan buat new resolution kan. Jadi saya nak tanya siapa yang plan target 2014 untuk menguruskan badan or mengurangkan berat badan?? Pasti ramai hihi.

Saya syorkan Shaklee supplement set kerana ianya efektif, selamat dan semulajadi. Banyak testimoni pengguna Malaysia dan luar negara seperti USA yang berjaya mengurangkan berat badan dan capai badan yang lebih langsing setelah menggunakan Set Kurus Shaklee. Vitamin supplement Shaklee memberi nutrient yang diperlukan badan dan membantu prosea pengurangan berat badan seperti membakar lemak, mengurangkan selera makan tanpa perlu berlapar dan sebagainya. If nak speed up lagi saya syorkan senaman untuk targeted area seperti perut dan peha kerana senaman memang sihat dan bakar kalori lebih cepat.

If nak bajet lagi boleh beli supplements selectively ikut keperluan.

Jadi tunggu apa lagi. Call me/sms/whatsapp for purchase or info at 0122955360. COD di TTDI Jaya, Glenmarie, Batu 3, Sek 13 dan Bkt Jelutong Shah Alam.COD at other shah alam area depends on location. Gombak and Tmn Melawati on weekends. Lain-lain tempat dengan Poslaju.

Jangan tunggu lagi untuk mencapai berat dan bentuk badan idaman anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan