Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Isnin, 27 Oktober 2014

Shaklee ESP dengan paras glisemik indeks yang rendah membekalkan tenaga berpanjangan dan membantu mengekalkan paras gula yang sihat dalam darah bagi penyakit diabetes.

Shaklee Energising Soy Protein atau lebih dikenali sebagai ESP diperbuat daripada kacang soya bukan GMO. Ia merupakan sumber protein biologi lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi RENDAH LEMAK, BEBAS KOLESTEROL dan KAYA DENGAN ASID AMINO PENTING. Ianya terbukti secara klinikal dapat MEMBEKALKAN TENAGA BERJAM-JAM LAMANYA.


ESP mempunyai paras glisemik indeks yang rendah  ( iaitu kurang daripada 55 ) dapat membantu mengekalkan paras gula dalam darah normal. Indeks glisemik bagi peringkat karbohirat adalah berdasarkan kesannya terhadap gula dalam darah. Karbohidrat yang cepat dicernakan mempunyai paras gula dalam darah yang tinggi manakala, tahap glisemik indeks yang rendah melepaskan gula ke dalam sistem secara perlahan. Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah amat penting bagi mengurangkan berat badan dan kesihatan dalam jangkamasa panjang.

Dengan ciri inilah Shaklee ESP sesuai bagi mereka yang berdiet dengan membekalkan tenaga  yang diperlukan tanpa perlu berlapar atau mengikat perut, sesuai bagi pesakit atau mereka yang mempunyai simtom kencing manis/diabetes. Sesuai juga minum ESP bagi mereka yang sibuk seharian dan sentiasa on the go. Bancuh ESP dengan air suam atau air kegemaran anda untuk terus dinikmati.

Promo ESP berakhir Oktober ini. Rebut stock yang ada.

Hubungi saya sekarang.

Asma
0122955360

Tiada ulasan:

Catat Ulasan