Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Selasa, 21 Oktober 2014

Shaklee Vitamin C membantu cegah sakit tekak,selsema, batuk dan demam dengan meningkatkan tahap imuniti badan

Bila musim hujan dan sejuk ni, mudah benar virus atau bakteria merebak. Maka pelbagai penyakit berjangkit mula berleluasa seperti demam, batuk, selsema,hidung berair, sakit tekak dan sebagainya. Bila adanya simptom ni memang lah saya tak gemar sangat sebab badan akan rasa tersangat lemah dan kepala pon boleh pening. Biasanya dulu selalu paling kurang telan Panadol atau pon bila dah tak tahan sangat terpaksa jugalah jumpa doktor ambil ubat. Tapi bila selsema batuk ni nak ambil ubat sirup tu lah paling tak suka sebab mengantuk. Susah nak fokus kerja atau memandu. Dulu cuba jugalah nak amalkan pemakanan vitamin C untuk tingkatkan imuniti badan. Tapi tak effektif sangat sebab masih juga senang dijangkiti kuman selsema dan batuk berkahak. Tapi semenjak mencuba Shaklee Vitamin C saya kurang dan jarang sekali mudah jatuh sakit. Alhamdullillah. Kalau terkena selsema batuk pon tak de lah berpanjangan sampai kena MC. Bila tekak mula gatal dan hidung mula berair saya cepat-cepat telan Shaklee Vitamin C setiap hari dan tingkatkan dos Vitamin C. Memang setiap hari ambil pon tapi kadang-kadang tu lupa juga. Lepas 1-2 hari makan Vitamin C tu memang rasa keberkesanannya. HILaANG RASA GATAL PADA TEKAK DAN HIDUNG BERAIR PON MENGHILANG!!!!! Kalau bertanyakan kawan-kawan saya yang mengamalkan pemakanan vitamin C Shaklee pon akan berkatakan hal yang sama. Sebab tulah mereka pon gemar restock Shaklee Vitamin C dengan saya.

Hanya dengan 1 biji sehari selepas sarapan pagi dapat membantu meningkatkan kesihatan badan anda dari demam, selsema dan batuk biasa. Harga pon murah berpatutan dengan kualitinya yang bermutu tinggi malahan diperbuat daripada bahan semulajadi 100% dan supply untuk berbulan yang tahan lama. Ada dua jenis Vitamin C iaitu: - 
  • Chewable Vita-C Plus 100 mg : sesuai bagi kanak-kanak dan dewasa, supply untuk 3 bulan
  • Sustained Release Vita-C Plus 500 mg: memberi pertahanan badan sepanjang hari di mana vitamin C dilepaskan dalam badan secara perlahan-lahan, supply untuk 6 bulan

Nak dapatkan sekarang sila hubungi saya.

Asma
012-2955360

Tiada ulasan:

Catat Ulasan