Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Khamis, 9 Oktober 2014

Testimoni Shaklee ESP membuktikan keberkesnannya dalam rawatan dan kecantikan kulit bermasalah

Post sebelum ni saya dah kongsikan bagaimana Shaklee ESP membantu dalam kecantikan dan rawatan kulit. Sekarang anda pasti dah memahami kepentingan protein dalam badan kita dan sumber protein yang ada dalam Shaklee ESP memang berkualiti tinggi dan berkesan.

Jika anda mempunyai masalah kulit seperti:
- berjerawat
- berjeragat
- radang kemerahan
- ekzema
- bekas parut jerawat
- parut luka/pembedahan

Jangan khuatir lagi kerana jika anda mengamalkan pemakanan supplement Shaklee ESP insyaAllah anda dapat rasa dan lihat keberkesanannya.Saya sendiri berpuas hati termasuklah ramai lagi pengguna Shaklee di luar sana tak kira lelaki atau pun wanita.

Soy Protein Isolate terkandung dalam Shaklee ESP /Energising Soy Protein menggalakkan pembaharuan sel baru bagi mengganti sel-sel rosak, lama atau mati. Sebab itulah banyak testimoni pengguna yang menunjukkan kesan positif selepas minum ESP. Kulit kelihatan lebih cerah, gebu, jerawat hilang, parut pudar dan hilang. Malah masalah kulit sensitif serta berjeragat makin sihat dan berseri .Anda tak perlu bergantung pada rawatan kecantikan spa atau bahan-bahan kosmetik dan losyen kecantikan yang tinggi harganya dan juga perlukan masa yang lama. Dengan mengamalkan set supplement Shaklee, anda membekalkan kesemua nutrient penting yang diperlukan oleh badan untuk mendapatkan kulit yang sihat dan cantik. Inilah yang betul-betul dikatakan kecantikan bermula dari dalaman. Selain kulit cantik, badan anda akan dapat menikmati kebaikan lain iaitu badan lebih sihat bertenaga. 

Lihat saja testimoni-testimoni di bawah bagi membuktikan keberkesanan Shaklee dalam kecantikan dan rawatan kulit yang bermasalah.







Jangan tunggu lagi. Cuba sendiri kerana anda pasti berpuas hati dengan keberkesanannya. Shaklee selamat, semulajadi dan berkesan.

Hubungi saya untuk dapatkan set kecantikan kulit Shaklee. Dapatkan penjmatan yang lebih dengan setiap pembelian Shaklee ESP.


Asma
012-2955360

Tiada ulasan:

Catat Ulasan