Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Isnin, 5 Mei 2014

Shaklee Mealshake Lazat dan Bernutrisi untuk kekal sihat, cerdas, cerdik, bertenaga tambah berat, membesar sihat dan mengatasi masalah ekzema dan asma/lelah bagi Kanak-kanak

Bulan Mei 2014 ada promo bagi Shaklee Mealshake : BUY 6 FREE 1.



Satu canister berharga RM113.75. Berapa lama consumption tu? Lebih kurang 1.5- 2 bulan atau pun lebih. Untuk kanak-kanak hanya perlu bancuh 1 sudu kecil saja sekali sehari. Cukup dan memadai untuk memastikan anak-anak mendapat nutrisi lengkap setiap hari. Dengan perisa Vanilla yang lazat sudah pasti anak-anak pasti suka. Mealshake adalah berasaskan susu yang berprotein tinggi dan bernutrisi yang sangat mengenyangkan. Mealshake mudah disediakan dan hanya perlu dibancuh dengan susu atau air kegemaran anak-anak anda. Sesuai bagi ibu-ibu yang sibuk yang perlu bekejar masa setiap pagi untuk menyediakan sarapan pagi. Mealshake lengkap dengan nutrisi harian yang diperlukan badan oleh itu ianya juga adalah multivitamin dalam bentuk minuman yang sesuai bagi mereka yang tidak suka telah pil/kapsul vitamin.Apatah lagi,kanak-kanak sentiasa bergerak aktif agak sukar untuk duduk lama di meja untuk menghabiskan makanan.Jadi Mealshake adalah pilihan yang tepat bagi membantu mereka membesar.

Testimoni positif diterima di mana Mealshake membantu kanak-kanak membesar sihat, menambah selera bagi anak-anak yang cerewet makanan. Ada juga ibubapa yang gembira dengan Mealshake kerana anak-anak lebih sihat dan jarang sekali jatuh sakit terutamanya anak-anak yang mengalami masalah asma dan ekzema.

Mealshake juga bermanfaat bagi semua orang dewasa juga.



Nak info hubungi saya di 012-2955360 untuk maklumat dan pembelian. Jangan lupa tanya saya bagaimana cara nak dapatkan FREE membership shaklee pada bulan Mei ini. Jangan lambat tau!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan