Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Rabu, 8 Januari 2014

Testimoni Set Kurus dan Slimming Shaklee

Jika anda sedang cuba mengurangkan berat badan dan telah beberapa kali cuba kurangkan berat badan berlebihan namun masih gagal; apa kata cuba dengan set Kurus Shaklee pula. Dengan supplement Shaklee kita boleh mengurangkan berat badan dengan lebih selamat dan sihat tanpa kesan buruk pada badan.
Selepas saya bersalinkan anak saya, saya mengamalkan set Shaklee untuk menambahkan stok susu badan. Saya ambil ESP, Alfalfa, Vit C, B Complex, Vitalea, Zinc and Calcium. Berat badan saya memang cepat turun tambahan lagi saya fully breastfeed yang membantu lagi proses pembakaran kalori saya. Bila time masuk kerja je alhamdullilah muat lagi baju-baju and ada kawan-kawan tegur yang badan saya susut banyak. In fact saya masih amalkan set Shaklee lagi untuk maintain berat badan because nak meyusu pon tak boleh berdiet banyak because badan still perlukan makanan seimbang untuk pengahsilan susu. Kalau makan supplement semata-mata memang tak boleh.Supplement untuk support and boost yang kurang dalam pemakanan kita. Target nak turun lagi 10 kg tahun ini. Kebaikan lain set yang mengandungi Alfalfa adalah pengurangan masalah keputihan dan kulit yang lebih berseri. Sekarang saya dah tak perlukan panty liner dan rasa selesa dan fresh sepanjang hari. Muka pon lebih ceria, bersih dan sihat. Bila dalaman kita rasa sihat secara tak langsung, kita rasa confident di luar :)
Di sini saya kongsikan testimoni pengguna Shaklee yang berjaya menguruskan badan dengan mengamalkan set Shaklee.
Jika anda pon nak berjaya macam mereka hubungi saya untuk dapatkan Set Kurus : ESP atau Cinch; Alfalfa atau Herblax; Omega & Lecithin.
Hubungi saya di talian 0122955360 untuk pembelian dan pertanyaan lanjut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan