Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Isnin, 6 Januari 2014

Testimoni Shaklee ESP dan Alfalfa untuk Breastfeeding

Ramai ibu-ibu menyusu di luar sana yang menggunakan Shaklee Breastfeeding Set untuk menambah dan maintain susu badan termasuklah saya sendiri.

Sini saya share testimoni para pengguna yang berpuas hati untuk rujukan anda.

Saya syorkan anda yang berhasrat untuk menyusu badan sehingga 2 tahun untuk mengambil supplement ni.Para suami lagi saya galakkan untuk hadiahkan Shaklee Breastfeeding Set untuk isteri kesayangan anda untuk kesihatan dan keceriaan bayi anda berdua :)

SMS/Whatsapp 0122955360. COD di kawasan berhampiran TTDI  Jaya Shah Alam. Lain2 kawasan Shah Alam COD bergantung pada tempat. COD di Gombak dan Taman Melawati pada hari minggu. Lain2 tempat melalui pos.

Breastfeeding: A winning Goal for Life!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan