Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Khamis, 2 Januari 2014

Shaklee Alfalfa

Salam..dan tak terlewat saya ucapkan Selamat Tahun Baru.Saya berharap anda ada includekan faktor kesihatan dalam target 2014 anda.

Memulakan 2014 ni..Shaklee offer promosi beli 6 free 1 for Signature Vitaminnya iaitu Alfalfa! Alfalfa memang terlaris dan meletop! Ramai sukakan Alfalfa ni because of its benefits.

Bagus untuk ibu menyusu sebagai milk booster, melawaskan usus, detox, slimming, membantu memulihkan gout, resdung/sinus,masalah keputihan,kesuburan dan sebagainya.

Jadi bagi pengguna tegar Alfalfa boleh beli banyak buat stok and those yang baru berjinak nak get Alfalfa goodness inilah masa sesuai unuk beli and try sendiri penangan Alfalfa yang hebat diperkatakan. Alfalfa boleh diambil on its own individually or dengan vitamin lain sebagai set yang optimum untuk pelbagai tujuan kesihatan.

Ikuti post saya lagi tentang kehebatan Alfalfa. Saya sendiri pengguna tegar for 9 months.I love it!

Sementara tu anda dah boleh start pembelian dengan saya dengan hubungi saya melalui sms/whatsapp 0122955360 or email hanihai77@yahoo.com. Nak tanya dulu pon boleh.

COD di TTDI Jaya, Bkt Jelutong, Sek 13 dan Glenmarie Shah Alam with FREE delivery. Other places in Shah Alam bergantung pada tempat. COD in Gombak and Taman Melawati during weekends. Other places in Malaysia or oversea using courier services like Poslaju.

Harga Retail Shaklee as mentioned dalam advert seperti di bawah. For January promo..buy 6 free 1. And anda tak perlu beli 6 pon tak pe..beli satu, dua or tiga ikut keperluan anda pon boleh. 

Kalau anda berminat nak jadi member Shaklee and enjoy its benefits..contact i ye. Boleh explain lebih skit.Jangan tunggu lama untuk dapatkan Alfalfa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan