Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Ahad, 5 Januari 2014

Set Bajet Breastfeeding Shaklee

Susu ibu memang anugerah Allah untuk kebaikan bayi.Dulu tak ramai ibu yang mahu menyusu badan atas pelbagai sebab dan alasan.Tapi sekarang semakin ramai ibu yang aware akan khasiat susu badan dan mula menyusu badan. 
Malah sekarang pon banyak hospital yang menggalakkan penyusuan badan serta pusat membeli belah yang menyediakan bilik penyusuan untuk keselesaan ibu dan bayi.

Bagi ibu yang ingin menyusu badan tetapi menghadapi masalah kekurangan susu badan yang
menyebabkan baby sering menangis kerana kelaparan ataupon ibu yang ingin meningkatkan susu badan bagi membolehkan mereka mengepam untuk stok keperluan semasa bekerja, Shaklee mempunyai penyelesaian bagi permasalahan ini. 
Set supplement yang terhebat dan terkenal masa kini iaitu Set breastfeeding.

Set Breastfeeding bajet yang terdiri daripada 
Energising soy protein dan Alfalfa mampu meningkatkan hasil pengeluaran susu badan yang berkhasiat untuk bayi. 

Ibu juga perlu memastikan banyak meminum air  kosong sebelum dan selepas mengepam di samping menyusu badan secara direct atau mengepam pada setiap 3 atau 4 jam bagi merangsang pengeluaran susu. 
Pengeluaran susu adalah mengikut konsep supply and demand. Setiap kali menyusu pastikan kedua-dua breast dikosongkan. 
Jika baby tak minum habis, then bolehlah gunakan pam untuk mengosongkannya so that next feeding badan kita dapat producekan susu.
Bagi ibu yang akan bekerja semula selepas berpantang, set ini dapat membantu untuk meningkatkan susu badan untuk dipam bagi stok expressed breast milk.
Alfalfa elok diambil selepas 1 bulan berpantang dan waktu itu sesuai untuk mula buat stok. 
Sebelum saya start kerja memang penuh freezer dengan stok susu.
Stok susu badan jika disimpan dalam deep freezer mampu tahan hingga 1 tahun. 

Kebaikan tambahan set ini juga adalah membantu ibu-ibu untuk menguruskan badan even selepas bersalin. 
Bila kita menyusu banyak kalori dibakar dan set vitamin ini mampu merangsang dan mempercepatkan lagi proses penyingkiran lemak dan pengguraian lemak kepada tenaga. 
Esp juga membuat kita rasa kenyang jadi kita akan kurang makan dan ia membantu membina otot bagi
menggantikan lemak yang hilang.
Ibu yang berpantang dan menyusu badan pasti akan dapat mengurangkan berat badan dengan cepat. ini memang testimoni saya sendiri; habis 60 hari saya masih boleh memakai semula baju pejabat sebelum mengandung dulu.

Lagi kebaikan set ini adalah kulit pon lebih berseri dan sihat; bagi yang bermasalah jerawat pasti akan notice kekurangan jerawatnya selepas mengamalkan set ini. 
Alfalfa juga bantu melawaskan perut/usus.
Kalau dulu saya memang susah dan jarang buang air besar; boleh kata 1 atau 2 kali seminggu. 
Tapi sekarang ni senang dan kerap untuk bersihkan usus besar. 
Everytime lepas makan pagi pasti akan ke toilet.
Begitu juga sekiranya ibu mempunyai masalah keputihan yang memang merimaskan. 
Set ini mampu mengatasi masalah ini.
Dulu saya pon mengalami masalah keputihan ni so memang selalu pakai panty liner.
Now tidak lagi dan saya rasa selesa dan kering setiap hari.

Harga retail set ini adalah rm245.75. 
Tapi anda boleh menikmati harga jauh lebih rendah jika membuat pembelian dengan saya; harga istimewa saya hanya kurang dari rm200. 
Berbezakan harganya. 

Nak tahu harganya atau nak beli sms/whatsapp 0122955360. 
Jangan malu bertanya sebab saya memang suka bantu ibu yang ingin cuba menyusu badan. 

Ready stok di shah alam untuk cash on delivery atau penghantaran melalui pos.

Seorang kawan saya ni dah 3 kali beli set ni dari saya bagi nak pastikan susu dia cukup untuk kedua bayi kembarnya. 

Anda boleh baca banyak testimoni pengguna di 
Internet dan sini pon saya ada kongsikan serba sedikit testimoni orang lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan