Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Rabu, 6 November 2013

Vivix Cecair untuk kesihatan keseluruhan

Vivix merupakan antara produk Shaklee yang laris di pasaran. Dibuat dari bahan semulajadi yang kaya dengan elemen anti-oksida dan meningkatkan pembaruan sel dan metabolisme.

Sesuai bagi kita yang kian meningkat umur di mana kadar pembaharuan sel semakin perlahan atau lemah.Ianya bagus dan disarankan mengikut testimoni penggunanya seluruh dunia untuk merendahkan tahap kolestrol, tahap diabetes, tekanan darah tinggi. Malah membantu meningkatkan tahap kesihatan  dan pemulihan kardiovaskular, kanser,strok, chronic obstructive pulmonary disease/copd, ingatan/memory, penglihatan, sendi tulang/arthritis, kecerdasan dan imunisasi. Secara ringkasnya Vivix adalah sesuai bagi kesihatan menyeluruh dan untuk memberi tenaga. Hanya amalkan dengan satu sudu sehari untuk ikhtiar bagi taraf kesihatan badan yang lebih baik.Satu botol adalah untuk penggunaan selama 1 bulan.

Sekiranya anda ingin mencuba atau sedang mencari cecair kesihatan alternatif, anda bolehlah membeli Vivix 6 botol free1 sepanjang bulan November.Harga Vivix sebotol adalah RM475.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut dan untuk belian. SMS/Whatsapp 0122955360.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan