Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Khamis, 7 November 2013

Ready stock @TTDI Jaya: Set Menyusu and Berpantang

Bakal lahirkan anak? Masih mencari barangan persediaan berpantang dan menyusu badan? Anda kurang gemar dengan amalan pemakanan jamu?

Saya syorkan set vitamin Shaklee yang banyak membantu saya dalam mengembalikan tenaga dan kesihatan tubuh badan saya semasa berpantang sendirian di rumah. Cara pemakanan yang mudah,selamat dan efektif tanpa bau dan rasa yang kurang menyenangkan. Tambahan pula masa berpantang banyak pantang larang yang tak boleh makan kalau ikut cara tradisional. So kita akan kehilangan atau kekurangan nutrisi yang diperlukan untuk sembuh selepas bersalin. Dengan pengambilan vitamins Shaklee dapat memastikan semua nutrien penting yabg diperlukan adalah seimbang.

Set asas berpantang terdiri dari: Vit C, Vitalea Iron formula, B complex  dan Zinc.

Additionally boleh juga mengambil Energy Soy Protein, Ostematrix (calcium,magnesium plus Vit D) and Alfalfa ( as milk booster selepas 1 bulan berpantang).

Ready stok available di TTDI Jaya for delivery. Hubungi saya untuk sebut harga menarik @  0122955360.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan