Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Isnin, 25 November 2013

Kulit cantik dan sihat dengan Shaklee

Kulit cantik berseri menjadi idaman setiap wanita bukan? Wanita mudah panik dan runsing bila jerawat mula terpacul pada kulit muka atau pun terdapat kesan parut dan jeragat pada muka.

Maka itulah sebab mengapa ramai wanita sanggup berbelanja dan mencuba pelbagai cara dan petua untuk mendapat kulit yang cantik dan bersih berseri.

Tak kisahlah kalau rupa paras kita memang kurang cantik kalau dibandingkan dengan wanita atau celebrity popular; tetapi mempunyai kulit yang bersih,lembut,mulus dan sihat menjadi idaman setiap wanita.

Adakah anda antara yang mempunyai masalah kulit? Kita baca di majalah, TV mahupun internet pelbagai sebab mengapa masalah kulit ini berlaku : hormonal imbalance, clogged pores, oily skin etc. antara sebab-sebab kulit bermasalah.

Terdapat pelbagai produk dan rawatan di pasaran yang dijual bagi mengatasi dan menghilangkan masalah ini.Ada yang berkesan dan pula yang tidak bergantung pada si pemakai.

Tapi pada asasnya badan kita memerlukan nutrisi yang seimbang bagi memastikan hormonal balance, sel dan tissue kulit mendapat nutrisi dengan sebaiknya.Memang benar kecantikan itu bermula dari dalam.Dengan memakan makanan seimbang seperti sayur dan buah-buahan tidak mencukupi kerana sumber makanan kini terdedah kepada pencemaran, bahan kimia dan pemprosesan makanan menyebabkan nutrisi semulajadinya berkurangan.

Oleh sebab inilah pengambilan supplement adalah sangat penting pada masa kini.Namun begitu tahukah anda supplement vitamin mana yang efektif dan selamat? Shaklee supplement patut menjadi pilihan kerana 3 perkara: efektif,selamat dan semulajadi.Yang pasti Shaklee menjanjikan kualiti dengan harga yang berpatutan dan kompetitif. Satu botol/unit vitamin Shaklee mampu bertahan lebih 1 bulan penggunaan; ada yang sehingga 6 bulan! Jadi lebih jimat kalau dibandingkan dengan produk lain di pasaran.

DApatkan sekarang dengan menghubungi saya menerusi sms/whatsapp di 0122955360 atau email hanihai@gmail.com atau hanihai77@yahoo.com.

Jangan tunggu lagi jika anda mahu kulit yang cantik menawan secara semulajadi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan