Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Ahad, 17 November 2013

Shaklee Collagen memang best!

Bercakap pasal kolagen mesti orang kaitkan dengan kecantikan ye tak? Tapi tahukah anda kolagen juga membantu pembinaan tisu badan bagi pertumbuhan ligamen, sendi,tulang,rambut,kuku, kapilari darah dan lain-lain.

Sebab utama saya mencuba Shaklee Collagen ni adalah untuk mengatasi masalah sakit sendi saya yang lama sangat. Bangun pagi je susah pasal kena perlahan-lahan, lutut pon sakit so problem bila naik turun tangga and duduk bersimpuh atas lantai. I memang ambil kalsium tapi may be tak cukup lagi because i juga menyusu badan baby. So after baca pasal kebaikan kolagen on sendi i decided to try Shaklee because it is safe for breastfeeding mothers and tiada bau or rasa yang kurang enak seperti jenama kolagen yang biasa dijual. Cara pemakanan pon senang. Just campur dalam air minuman dan ambil sekalu sehari. I minum waktu malam before tidur because malam adalah waktu utama pembaikan sel berlaku.

Hanya selepas 4 hari berturut-turut minum i dah rasai kesannya. Sakit sendi i yang dah berbulan tu berkurangan sangat-sangat.Perbezaan yang ketara. Stretch mark after bersalin pon nampak berkurangan..lebih lighter. After 1 month ( penggunaan 15 sachet dalam 1 kotak) memang i noticed positive results.Kulit pon makin lembut, masalah rambut gugur pon tiada..lagi lebat rambut..tak nampak dah bald spot kat depan :) Tumit saya sebelum sangat kering dan retak.Hodoh sangat tak cantik nak pakai open heel shoes. Apply pelbagai jenama cream for cracked heels pon tak berkesan sangat. But after minum Shaklee Collagen my cracked heels problem dah tiada.Best!

I pon ada recommended my sister ambil collagen ni sebab dia pon mengalami masalah sendi gak. Dia pon setuju yang Shaklee Collagen ni berkesan. Tambahan pula kawan dia pon perasan dan tegur kulit muka makin cantik. Sekarang kawan dia pula nak cuba :)
Ada kawan i lain yang cuba pon kata benda yang sama : kawan2 perasan kulit nampak lebih sihat dan lembut.

So anda bagaimana pula, tak nak cuba?

Sms/whatsapp untuk keterangan lanjut. COD in TTDI Jaya, Glenmarie, Batu 3, Sek. 13 dan Bukit Jelutong Shah Alam. COD di kawasan Gombak dan Taman Melawati pada hujung minggu. Lain-lain tempat melalui Poslaju atau GDex.

Nota:Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnosis,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Shaklee memasarkan produk kesihatan yang bertujuan untuk membantu dan supplement kesihatan tubuh badan yang lebih sihat. Sakit itu datangnya dari ketentuan Tuhan..tetapi setiap penyakit itu ada ubatnya. Usaha berubat, berdoa dan bertawakal pada Tuhan insyallah kita dapat mengatasi masalah penyakit yang dihadapi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan