Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Sabtu, 1 Mac 2014

Famous Shaklee ESP

Saya boleh katakan Shaklee ESP adalah produk top Shaklee. Ramai fans ESP terutamanya ibu menyusu badan,mengandung,dan berpantang. ESP juga membantu lelaki dan wanita untuk menguruskan badan dan mencantikkan kulit wajah.Ramai pengguna dapati lebih kenyang setelah mengambil 
esp dan sesuai bagi mereka yang ada masalah gastrik.

ESP diperbuat dari soya non GMO yang berkualiti untuk pembentukkan sel,tisu dan otot baru.
Soya proteinnya mengandungi protein yang lengkap termasuk zat penting lain seperti kalsium,zat besi dan lain-lain. Minum ESP memang mengenyangkan jadi sesuai untuk menguruskan badan.Di samping itu, protein soya terbukti dalam penyelidikan untuk mengurangkan kadar kolesterol dalam badan dan juga mengawal kadar gula dalam darah. 
Wanita yang baru menopause juga boleh mendapat manfaat dari pengambilan esp untuk pengimbangan hormon dan menguatkan tulang.
Protein soya juga mampu memulihkan luka dan parut pembedahan dan sesuai bagi mereka yang mengamalkan pemakanan sayuran saja/vegan dan bagi yang alah pada susu.
Protein soya juga membantu dalam pembentukan otot rahim, sel ovum dan sperma dengan itu sesuai diambil sebagai supplement oleh pasangan suami isteri yang berusaha untuk mengandungkan zuriat.

Memang banyak manfaat ESP ni. Harga adalah RM150. Tapi bulan Mac 2014 ni ada promo beli 6 free 1.Bagi fans ESP inilah masa untuk buat stok dan bagi yang baru nak cuba ini lah masanya.

Hubungi saya SMS/Whatsapp 0122955360. COD bagi Shah Alam, Glenmarie, Subang Jaya, Gombak, Taman Melawati, Sentul, Wangsa Maju, Setiawangsa dan Lembah Keramat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan