Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Ahad, 30 Mac 2014

Beli Shaklee ESP dan Alfalfa besar FREE Shaklee Shaker

Alhamdullilah..baby girl saya kini berumur genap 1 tahun hari ni. Saya mula Shaklee experience masa bersalinkan baby Aisyah pada Mac 2013. Masa tu baby dalam incubator so i tak boleh nak menyusu badan direct dengan baby. Nurse kat situ lah yang introduce i dengan Shaklee vitamins set ni untuk i banyakkan susu badan. Alhamdullilah banyak membantu and that is why i maintain consume Shaklee vitamins because rasa perubahan baik pada badan.
So sempena ulangtahun baby i yang setahun ini saya nak bagi FREE Shaklee Shaker bernilai RM10 kepada pembeli Shaklee set yang sekurang-kurangnya membeli ESP dan Alfalfa botol besar. Dapatkan FREE Shaklee Shaker dari saya sementara stok masih ada.Limited for few customers saja. Hubungi saya di 0122955360 sekarang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan