Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Isnin, 31 Mac 2014

Shaklee Ostematrix Sumber Kalsium Hebat



Promosi Shaklee bagi bulan April ini adalah Ostematrix. Beli 6 Free 1. Apa dia Ostematrix? Ia adalah Kalsium yang dipercayai dengan Vit D, magnesium dan sebagainya bagi membantu penyerapan Kalsium oleh tulang dengan lebih baik. Kalsium bukan saja untuk tulang yang kuat bah kan untuk kesihatan dan kekuatan gigi. Kalsium yang lebih perlu diambil oleh ibu mengandung, ibu menyusu badan dan mereka yang ada masalah tulang rapuh seperti orang tua.Wanita mengandung dan menyusu badan perlu mengambil lebih Kalsium bagi menggantikan Kalsium yang diserap oleh bayi dalam kandungan dan yang menyusu badan yang sedang membesar. Kalsium dapat membantu mengatasi masalah cramp kaki yang sering dialami oleh ibu mengandung.Malahan Ostematrix membantu mengatasi masalah migraine dan sengugut yang sering menganggu wanita yang dalam haid. Ostematrix semestinya Sumber Kalsium terbaik bagi mereka yang tidak suka minum susu atau alah pada susu.

 Saya memang puas hati dengan Shaklee Ostematrix sebab banyak membantu saya mengatasi masalah sakit pinggang dan tulang.Tambahan lagi saya memang jenis tidak gemar dan jarang sekali minum susu atau memakan tenusu lain. Rebut Promosi Beli 6 percuma 1 ini sekarang sepanjang bulan April ini. Satu botol hanya RM61 sahaja dan mampu bertahan untuk pemakanan selama 1-2bulan. Untuk info lanjut atau pembelian hubungi saya di 0122955360. Ready stock available.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan