Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Selasa, 9 September 2014

PROMOSI BERGANDA SEPTEMBER SHAKLEE: COLLAGEN POWDER & MEALSHAKE

Semua peminat Shaklee dah tau promosi SEPTEMBER ni. Beli 6 Shaklee Collagen Powder FREE 1 Shaklee Collagen Powder serta merta dapat FREE lifetime Shaklee membership, penjimatan yang sangat banyak tau!

Harga pasaran satu kotak Shaklee Collagen Powder = RM298 (15 sachet untuk penggunaan 1 bulan)
So kalau ambil promosi beli 6 FREE 1:  (RM298 x 6) / (6+1) = RM255.40 sekotak
Malah anda boleh terus dapat FREE lifetime Shaklee membership kalau ambil package beli 6 FREE 1 ni.

Tak cukup bajet nak beli 6? Tak pe, masih boleh beli 3 kotak Shaklee Collagen Powder untuk nikmati FREE lifetime Shaklee membership. Dengan jadi ahli Shaklee anda boleh nikmati pembelian produk Shaklee pada harga jauh lebih murah. Nak beli satu kotak je pon boleh sebab saya boleh offer harga special untuk September ni saja.

Ok saya nak bagitau actually Shaklee buat DOUBLE PROMOTION September ni. Shaklee Mealshake pon ada promosi Buy 3 FREE 1. Hebat tu sebab memang dapat berjimat banyak juga. Jimat dan boleh buat stock; yang penting kekal sihat! Istimewannya kali ini dengan setiap pembelian pakej Buy 3 Free 1 Mealshakes ini, 10% akan didermakan untuk kebajikan kanak-kanak yang kurang bernasib baik. Banyak betul benefits Shaklee pada bulan September ni, sambil berjimat, kekal sihat dan menderma!!!!



Harga pasaran satu canister Mealshake = RM113.75 ( boleh tahan 1.5-2 bulan)
So kalau ambil promosi beli 3 FREE 1 :  (RM113.75 x 3) / (3+1) = RM85.30 untuk satu canister
Kalau promosi bulanan Shaklee beli 6 FREE 1 : (RM113.75 x 6) / (6+1) = RM97.50 untuk satu canister

Betul tak saya cakap? Jimat banyak kan bulan September ni!!! Kalau nak lagi jimat untuk harga lebih murah, kena lah jadi ahli Shaklee; senang je register dengan saya. Terus dapat enjoy pelbagai manfaat ahli Shaklee.

Kalau tak nak amik pakej promosi September sebab tak cukup bajet pon tak mengapa, anda masih boleh beli satu canister saja dengan harga special dari saya untuk bulan ni saja.

Bulan September ni saya offer FREE DELIVERY untuk kedua-dua promosi produk-produk ini.

Bagi yang belum mengenali Mealshake ni, kalau nak tau Mealshake ni multivitamin dalam powder form. LAZAT, SENANG DI BANCUH untuk DIMINUM. Sesuai untuk kanak-kanak dan juga dewasa yang susah nak telah pil/kapsul. Dengan Mealshake anda mendapat semua nutrisi penting keperluan harian untuk kekal sihat dan cergas. Malahan Mealshake mampu membantu meningkatkan selera makan anak-anak yang kurang makan. Ramai pengguna Shaklee yang mempunyai anak yang kerap sakit gembira lepas amalkan Mealshake ni sebab iannya memberi kesan positif dalam meningkatkan imunisasi dan taraf kesihatan anak. Mak bapak tak perlu risau bil klinik/hospital yang tinggi dan perlu lagi kerap mengambil cuti kecemasan untuk menjaga anak yang sakit. Bila anak-anak sihat ceria, hati mak bapak pon happy kan?



Ok apa tunggu lagi. Nak beli Mealshake boleh hubungi saya untuk mendapatkannya sekarang. Kalau ambil pakej promosi September ni pembelian barangan anda akan dapat FREE DELIVERY.

Asma
012-2955360

Tiada ulasan:

Catat Ulasan