Like Facebook Fanpage saya

Untuk info kesihatan dan promosi terkini Shaklee, sila Like saya di Facebook: Vitamin Sihat Semulajadi by Hani


Rabu, 23 April 2014

Kurangkan berat badan berlebihan, kegemukan dan obesiti untuk kelihatan lebih menarik, langsing, kurus dan semestinya lebih sihat dengan Shaklee Cinch

Kegemukan atau Obesity sebenarnya satu perkara yang merungsingkan bagi yang mengalaminya. Semua orang ingin berketerampilan menarik, langsing dan lebih sihat. Obesity adalah penyebab kepada pelbagai jenis penyakit dalam jangka masa panjang seperti penyakit jantung, sakit tulang belakang, sakit lutut, diabetes dan lain-lain. 

Semua orang mampu mengurangkan berat badan jika betul caranya. Yang penting jumlah kalori makanan yang diambil perlu dikawal agar dibakar semula dengan optimum. Ini bermakna kita perlu makan sederhana dan melakukan sekurang-kurangnya aktiviti ringan bagi membakar kalori dan mengeluarkan peluh. Kalau bersukan atau bersenam lagi bagus untuk mempercepatkan pembakaran lemak dan kalori berlebihan. Seperti yang kita lihat dalam pelbagai program cabaran kuruskan badan, ramai orang yang dulunya bertubuh besar mampu mengurangkan berat badan dengan jayanya dan kini lebih sihat dan berkeyakinan tinggi.
Tapi tak ramai yang suka bersukan atau bersenam secara aktif betul tak? 

Shaklee mampu membantu kita untuk mengurangkan berat badan untuk kelihatan lebih langsing secara SIHAT dan SEMULAJADI tanpa kesan negative.Ini kerana formula Shaklee telah disediakan oleh pakar-pakar nutrisi,doktor dan saintis bagi membantu mengurangkan berat badan untuk lebih sihat. Dalam satu kajian yang telah dibuat, puratanya pengguna Shaklee telah hilang 16.3 pound lemak,4.1 inchi dari ukur lilit pinggang dan 2.6 inchi dari ukur lilit pinggul dalam masa 12 minggu.

Set Shakee Supllement for Weight Loss terdiri daripada Lecithin, Herblax dan Cinch Shake Mix. Mari kita kenali fungsi setiap supplement ini:


Lecithin: membantu memecahkan dan membakar lemak, bagus untuk mengatasi masalah kolesterol

Herblax: membantu menyingkirkan lemak dan detox melalui sistem perkumuhan

Cinch Shake Mix: merupakan minuman shake yang diperkaya dengan protein dan tenaga yang diperlukan oleh badan yang mampu membantu menghilangkan inci dan berat badan yang tidak diperlukan.Cinch mengandungi Leucine iaitu asid amino yang mengekalkan otot badan yang membantu anda membina otot dan pada masa yang sama menghilangkan lemak dan inchi badan yang tidak diperlukan. Mengapa penting membina otot? Otot berkait rapat dengan Metabolisme; ia membantu membakar lebih kalori dan mengurangkan inchi pada pinggang. Cinch membantu mengekalkan berat badan agar tidak kembali gemuk seperti yo-yo diet. Tambahan lagi Cinch adalah hidangan yang berkhasiat dengan vitamin, minerals dan serat dan mengenyangkan. Ada 3 perisa yang sangat sedap: vanila, chocolate dan cafe-latte.Formula Cinch mengurangkan rasa lapar dengan mengekalkan kadar gula dalam darah pada paras normal.


Mengapa perlu berbelanja lebih untuk makanan berkalori tinggi, malahan menggemukkan dan tidak menyihatkan bila anda mampu mengambil Shaklee Cinch; pengganti makanan yang lebih enak, berkhasiat dan kaya dengan protein pada harga yang lebih jimat?

Berat badan berlebihan bukan saja membuat anda rasa rendah diri malah akan memberi risiko anda kepada penyakit merbahaya. Anda masih mampu merubah diri anda dengan Set Weight Loss Shaklee. Ramai yang telah berjaya dan berpuas hati. Anda mampu melakukan nya untuk hidup lebih sihat, lebih berkeyakinan, rasa lebih hebat dan berketerampilan menarik!

Hubungi saya di 012-2955360 untuk info dan pembelian. Ready stock available.










Tiada ulasan:

Catat Ulasan